Saturday, July 7, 2007

Jalan Raya Tak Jadi...

Assalamualaikum wr. wb.

saya tadi tgh tunggu adik saya, hidayah pulang. Sbb kat skolanya ade 'mini pasar amal' ingatkan die bawa balik makanan kt umah rupanya tk.... die spent smua utk beli makanan die sendiri. Tk ingat keluarganya yg sdg lapar menunggu die. Dah balik trus baring tidur sambung mimpi semalamnya yg tk tersampai kerana mak kejutkan die pagi tadi.

Actually kte nk gi kuar oleh disebabkan kakak aku sakit badan and aku bangun lambat jd bapak aku cancel la... Kesiannn adik aku, yayah semangat2 balik ingatkan nk kuar jln2 rupanya tk jd...Jd die boring, die gi tidur.

Semalam ade org call suruh ajar tusyen nari tapi aku cancel sbb aku ingatkan kte nk gi jln2 tapi alangkah malangnya aku bangun lambat la sampai mak aku bising..sbbnye aku tido lambat..subuh baru aku start tido mane tk lambat bangun..btol tk?? biasela..penyakit tido lambat kt mesir ni maseh ade kt aku..haha!! so tusyen tu aku tunda besok ptg..

tu je ah ape yg aku nk ckp utk nari...insyaAllah kalau ade peluang, aku update lg...jumpe lg..salam..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home