Tuesday, July 10, 2007

Ape eh jadi dlm satu hari??

Assalamualaikum wr. wb.

alhamdulillah syukur kepada tuhan sekelian alam, aku diberi kesihatan yg tak terhingga dan ternilai harganya..aku pon maseh ade upaya untuk type lagi..dah nk masuk 2 minggu aku berada di bumi tanahair aku ni..tk tersangka gitu..sungguh sekejap skali rasenya..aku merasakan seolah-olah baru semlm balek..

sejak2 ni, aku ni slalu tido lambat je..bile mlm je, aku jadi burong hantu..tk tau kenapa..nk kate aku tido siang, tak plak..haiz..ni mesti penyakit 'mesir' aku ni maseh blm hilang..bile eh nk hilang?? kalau da mcm ni, konfem ah tido lepas subuh ah jwp nye..ape lg kn..paling cepat bangun pukol 1..hahahah..da zuhor plak tu..mesti kene marah dgn mak aku..kakak aku..

td pagi, aku da plan dgn kwn aku nk main bola padang kat kembangan..tp bkn lawan ah..cume training jer..nk warm up dulu..maklumlah da lama tk main..jadi kaki pon da berat..perut jgn ckp ah..haha..mula2 tu mmg rase bez, seronok, gerek ah nk main...tk sabar..tukar baju sume..kai boots..pastu suro warm up..mula2 tk penat ah..dlm 15 min gitu, da mengah2 ah..warm up je tau..bknnye main pon..haha..sampai kaki sakit2 pon ade..skali tu aku kene jd defence ah..keje aku mark org..tahan org..slide ah..tu yg bez sikit..sbb leh sepak kaki org..haha..jahat eh aku..tkpela..skali2 katekn..jd aku pon kejar ah org2 yg attack ni..lepas tu, argghhh!!!!! kaki aku....kaki aku...kwn aku pon tanye, eh apesal taufik?? kau okey?? kaki aku...kene...simpul biawak!!! eh angkat2 die..kau straight kn kaki kau la..meh sini..bile kwn aku straight kn je, aduh!!!! oi!! pelan sikit la..hahaha..tu la kerenah aku bile kene..aku pon rehat 10 min..aku join balek sbb sakit die da hilang..sampai la pukol 12 tgh ari..mata ari pon da naik...kte terpaksa stop sbb panas sgt..kite sume rehat trus chow pegi mkn..lapa sgt...pagi tk mkn tau..

stgh jam kemudian...kwn aku ajak pegi suntec city..amek barang die..menang dpt hadiah..kite pon pikir2...tgh penat katekn..tkpela..join jela..skali2 jln katekn..bknnye slalu pon..kite pon bayar duit mkn sume trus jln...bile sampai kat tmpt tu, aku la org pertama blur2..haha..sbb 1st time aku jln sane katekn..kwn aku jln2...pegi kt tmpt yg nk amek barang tu..bile da amek sume, kwn2 aku sume nk pegi tgk wayang..ade yg kate nk tgk cte transformers..ade yg nk tgk die hard 4.0..sume nk pegi tgk cume aku sorg je yg tknk pegi..sbb aku dr dulu tk minat tgk movie kt wayang..sampai la skrg..tk pena pon jejak tmpt wayang tu..kwn aku sume desak aku suro pegi..skali jer..dorang kate..tp aku tetap tknk..bile da pikir2, kwn aku pon decide sume tknk pegi sane disebabkan aku...agaknyela..haha..lepas tu, kite pon melencong kt tmpt lain..kite pegi arcade..main game tembak2..enjoy la sikit kn..sampai duit siling dabes..hehe..tp gerek ah..da lama tk main arcade..dlm pukol 2 gtu, kite sume balek..sbb da penat sgt2..tkle tahan...kaki da longgar..sampai ruma je lepak puas2..tp solat zuhor dulu la..alhamdulillah..

sampai sini jela aku boleh cte sikit..tgh boring katekn..insyaAllah i will update again..see u around..take care..salam..jgn lupe comment..syukran..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home